Deniz polisinden Adalar çevresinde 'deniz taksi' denetimi

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο ανακοίνωσε ότι συναντήθηκε με τον βασιλιά του Μπαχρέιν Χαμάντ μπιν Ίσα Αλ Χαλίφα και συζήτησαν τη στρατηγική εταιρική σχέση μεταξύ των δύο χωρών.

Ο Ρούμπιο δήλωσε: «Συναντηθήκαμε με την Αυτού Μεγαλειότητα τον βασιλιά Χαμάντ μπιν Ίσα Αλ Χαλίφα και επαναβεβαιώσαμε τη διαρκή συνεργασία μας και τη δέσμευσή μας για την ασφάλεια του Μπαχρέιν».

Αναφερόμενος στην περιφερειακή σταθερότητα, ο Ρούμπιο είπε: «Είμαστε ενωμένοι υπέρ της περιφερειακής σταθερότητας, ενός ελεύθερου και ανοικτού Στενού του Ορμούζ και της αποτροπής του Ιράν από την απόκτηση πυρηνικών όπλων».

Στέλνοντας μήνυμα προς το Ιράν, πρόσθεσε: «Οι επιθέσεις του Ιράν κατά του Μπαχρέιν είναι απαράδεκτες και οι Ηνωμένες Πολιτείες στέκονται στο πλευρό του λαού και της κυβέρνησης του Μπαχρέιν».

Ελληνικό Πρακτορείο Ειδήσεων Greece News Agency

 

facebook sharing button Facebook
twitter sharing button Tweeter
whatsapp sharing button Whatsapp