Τα αμερικανικά χρηματιστήρια έκλεισαν με απώλειες
Κωνσταντινούπολη, 24 Ιουνίου (Hibya) - Στις αμερικανικές αγορές μετοχών κυριάρχησαν οι πωλήσεις. Οι βασικοί δείκτες, με επικεφαλής τις τεχνολογικές μετοχές, ολοκλήρωσαν τη συνεδρίαση με απώλειες.
Τα αμερικανικά χρηματιστήρια παρουσίασαν αρνητική εικόνα στις συναλλαγές της 23ης Ιουνίου.
Ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones (DJIA) υποχώρησε κατά 0,09% στις 51.666,84 μονάδες. Ο ευρύς δείκτης S&P 500 έχασε 1,44% και έκλεισε στις 7.365,46 μονάδες.
Ο τεχνολογικός Nasdaq Composite υποχώρησε κατά 2,21% στις 25.587,04 μονάδες, ενώ ο Nasdaq 100, που περιλαμβάνει τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρείες, κατέγραψε απώλειες 3,29% και διαμορφώθηκε στις 29.347,27 μονάδες.
Ο δείκτης Russell 2000, που αντικατοπτρίζει την απόδοση των μικρών εταιρειών, έκλεισε επίσης με πτώση 0,96% στις 2.975,48 μονάδες.
Ελληνικό Πρακτορείο Ειδήσεων Greece News Agency